Jak wybrać głos do reklamy?

Jak wybrać głos do reklamy?

Znalezienie właściwego lektora do nagrania materiału reklamowego jest bardzo ważne, niezależnie czy chodzi o reklamę telewizyjną, internetową, radiową czy odtwarzaną na terenie sklepu. Na co zwrócić szczególną uwagę podczas wyboru?

Wśród kluczowych kwestii znajduje się przede wszystkim rozpoznawalność oraz tembr głosu. Najlepszy efekt może być uzyskany poprzez zatrudnienie znanego lektora. Taki głos z pewnością przyciągnie uwagę. Jednak to rozwiązanie jest kosztowne, dlatego wiele firm decyduje się na skorzystanie z usług mniej popularnej osoby, ale za to z ciekawą barwą głosu. Gdzie znaleźć odpowiedniego pracownika?

Świetną opcją, która dodatkowo oszczędza czas, jest skorzystanie z pomocy serwisów internetowych dysponujących bankami głosów. Zleceniodawca bez wychodzenia z domu może posłuchać dziesiątek różnych nagrań.

Unikatowy głos do reklamy oferuje firma OVERTIME. Studio lektorskie współpracuje z wieloma doświadczonymi lektorami, więc każdy klient, niezależnie od indywidualnych wymagań, znajdzie odpowiednią osobę. Aby zatrudnić danego lektora, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy znajdujący się na stronie internetowej.

Przed podjęciem decyzji warto skonsultować się z fachowcem. Specjalista pomoże w wyborze i odpowie na wszelkie pytania. Warto zawsze korzystać z usług profesjonalistów.