Stań się topowym dostawcą usług dla wymagających klientów!

Napisz do nas w sprawie szczegółów

Naprawa filtra cząstek stałych, czyli DPF

Patryk Jasiński 2019-03-01 0 komentarzy
Naprawa filtra cząstek stałych, czyli DPF

Naprawa DPF (lub FAP, czyli mokrego filtra cząstek stałych wynalezionego przez francuskich inżynierów) polega na oczyszczeniu go z zalegających osadów, które uniemożliwiają prawidłową pracę. Skoro część służy do ograniczania emisji szkodliwych substancji zagrażających środowisku naturalnego, nie ma się czemu dziwić. To naturalne, że w filtrze osadzają się cząsteczki sadzy i popiołu. Standardowe wypalanie nie zawsze jest wskazane i efektywne – dużo lepiej zainwestować w profesjonalną regenerację zaawansowanymi metodami.

Firma gozbor.pl, choć prowadzi działalność w Olsztynie-Kieźlinach, kieruje swoją ofertę do kierowców z całej Polski. Wystarczy wymontować uszkodzony (zanieczyszczony) filtr i przesłać go pocztą lub kurierem. To możliwe niezależnie od tego, czy mowa o części z traktora, osobówki, ciężarówki, czy autobusu.

Naprawa DPF wymaga specjalistycznego podejścia – w grę wchodzi z jednej strony bezpieczeństwo użytkowników, a z drugiej ochrona środowiska. Świetne efekty przynosi korzystanie ze szwajcarskiego stanowiska, które posiada zaledwie kilka firm w Polsce: FH2 Double marki FFSolution. Technologia opiera się o wypłukiwanie zanieczyszczeń w zamkniętym obiegu, a następnie podsuszanie filtra w temperaturze do 90 stopni Celsjusza. Efekt? 98,5% mniej sadzy  popiołu na części.

Omawiana procedura jest dość złożona – konieczne staje się bowiem użycie specjalistycznego preparatu, odwracanie kierunku wody czy badania diagnostyczne przed i po zabiegu. Na szczęście zregenerowany filtr działa praktycznie jak nowy. Jest naprawiony, więc można go bezpiecznie założyć i użytkować.

Skomentuj wpis